تسجيل الدخول

بالفيديو.. الممثلة المصرية دينا فؤاد تحتفل بعيد ميلادها

كريم محمد26 يوليو 202063 مشاهدةآخر تحديث : منذ أسبوعين
بالفيديو.. الممثلة المصرية دينا فؤاد تحتفل بعيد ميلادها

احتفلت الممثلة المصرية ​دينا فؤاد​ بعيد ميلادها بحضور عائلتها وعدد من أصدقائها المقربين، ونشرت مقطع فيديو لها برفقتهم من أجواء المناسبة على صفحتها الخاصة.

وتوجّهت دينا فؤاد بالشكر لهم ولكل من عايدها، اذ علّقت على الفيديو قائلة: “إلى جميع من ساهم في حفل عيد الميلاد، الأيام اللي بنعيشها بتبقى حلوة بالناس اللي فيها .. عايزة أشكر كل حبايب قلبي، اللي كانوا السبب في أني أعيش يوم من أحلى أيام حياتي، بجد شكراً ليكوا ربنا يخليكوا ليا ويديم وجودكم نعمة في حياتي يا أطيب وأجدع صحاب في الدنيا”.

وأضافت: “طبعاً عايزة أشكر كل حد قالي كلمة فرحتني في يوم عيد ميلادي، بجد أنتوا أهل وصحاب وسند ربنا يخليكوا ليا يا أحلى جمهور في الدنيا”.

View this post on Instagram

الأيام اللي بنعيشها بتبقى حلوة بالناس اللي فيها 😍😍⁦❤️⁩ عايزة اشكر حبايب قلبي اللي كانوا السبب في اني اعيش يوم من احلى أيام حياتي بجد شكراً ليكوا ربنا يخليكوا ليا ويديم وجودكم نعمة في حياتي يا أطيب وأجدع صحاب في الدنيا 😍😍😍⁦❤️⁩ وطبعاً عايزه أشكر كل حد قالي كلمة فرحتنى في يوم عيد ميلادي، بجد انتوا أهل وصحاب وسند ربنا يخليكوا ليا يا أحلى جمهور في الدنيا ❤️⁩ @emanelassiofficial @ayaelassi @lanatawfeek @amal_shawki @batoularafa @enasskamel @zeinaa__abdelaziz @loulou_safwat @tomaelassi28 #dinafouad #birthday #happybirthday #moment #focus #friends #love #happy

A post shared by Dina Fouad دينا فؤاد (@dinafouad.official) on

   

👇 ليصلكم كل جديد من اخبار الرواتب والمنحة القطرية والمساعدات المالية 👇 

تابعوا صفحة رواتب الموظفين من هنا

انضموا الآن إلى مجموعة المنحة القطرية من هنا

تابعوا صفحة المنحة القطرية وآخر أخبار صرف المساعدات من هنا

انضموا الآن إلى قناة رواتب الموظفين على تيلجرام من هنا


رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.